Przejdź do głównej zawartości

Rough Terrain - Warmachine z punktu widzenia nooba #2

Hello all, 
today I want to show you some rough terrain that I have made for Warmachine/Hordes games. I followed the tutorial from the No Quarter #67 but of course modified it a bit. It was my first attempt at this kind of stuff and I am fairly happy with how it came out. The tree stump is a pumpkin stem and all is placed on an mdf base. Enjoy and as always feel free to comment :)

Cześć i czołem,
kontynuując moją podróż w świat Żelaznych Królestw przygotowałem tzw. trudny teren pod Warmachine/Hordes. Jego inspiracją był tutorial w No Quarter #67, o którym pisałem jakis czas temu. Troszkę go zmodyfikowałem, nie dałem czegoś, zastosowałem coś innego itp. itd. Tak czy siak jest to mój pierwszy tego typu "produkt", z którego nie powiem jestem nawet zadowolony. Pniak to dzyndzelek od dyni (nie wiem czy można nazwać to pozostałością łodygi/trzonu??). Wszystko na wyciętej laserowo MDF. 
Zanim jednak go zobaczycie, przybliżę ideę działania rough terrain w Warmachine/Hordes w ramach cyklu Warmachine z punktu widzenia nooba. No dobra, zaliczyć do tego typu terenu można las, gęste zarośla, obszary kamieniste, płytką wodę itp. Ogólnie jest to teren, przez który można śmiało przechodzić, ale z prędkością obniżoną o połowę, chyba że nasza nazwijmy to umownie jednostka posiada zdolność pathfinder, dzięki której ignoruje to ograniczenie. Przy wodzie jest to zdolność amphibious, która dodatkowo daje concealment, czyli +2 do obrony przy ataku strzeleckim lub magicznym zakładając, że jednostka ta jest hmm całą podstawką w wodzie.  Podobnie działa np. las czy np. gruzowisko. No chyba, że model ma huge base, czyli 120mm podstawkę.
Tak czy siak, armia, którą obecnie dysponuję, (coś tam się maluje, a jak czytelnicy wiedzą nie gram niepomalowanymi figurkami) nie posiada takowej zdolności w ogóle, przez co rough terrain może stanowić dla niej problem i to duży, bo można stracić turę, albo dwie przebijając się przez krzaczory i kamienie zamiast walczyć. Jest to coś co muszę w jakiś sposób poprawić. A oto i teren:







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Team Yankee Soviet T-64

 Hello friends,  some finished T-64 tanks from the Hammerfall Team Yankee Starter Set.Enjoy.  

Infinity Haqqislam Murabid Tuareg

 Hello Friends, please welcome the Murabid Tuareg Sniper ;) 

2nd Life Guards Regiment 1815

 Hello friends,  so I have been painting a small present for a friend that's interested in the Waterloo battle. I got a free sprue of the Household Brigade in one of the Wargames Illustrated magazines and so the decision had been made. After some research around the web for good examples of the uniforms I managed to paint this little diorama.