Przejdź do głównej zawartości

MałeFigurkowo update #1

Cześć i czołem,
jak zapewne zauważyliście na blogu zrobiło się jakoś biało :) No cóż ponoć taki trend od jakiegoś czasu panuje, więc postanowiłem popłynąć z tą falą. Mam nadzieję, że się podoba. Osobiście powiem, że moim zdaniem jest przejrzyściej i bardziej przejrzyście.

Ostatnie dwa dni nie miałem czasu na zajmowanie się blogiem i odpowiadaniem na wasze komentarze, o śledzeniu co się u Was dzieje już nawet nie wspomnę. Byłem współorganizatorem konferencji archiwistów w Szczecinie i po prostu nie było czasu. Od jutro jednak już będzie dobrze, przez tydzień. W piątek wyjeżdżam i przez 7 dni jedyne co będę pewnie robił to publikował posty w ramach 30-dniowego Wyzwania Figurkowego. Z góry przepraszam za moją nieobecność, postaram się jednak chociaż jakoś po cichu pośledzić co się u Was dzieje. Swoją drogą, nie zadziałała mi w czwartek opcja automatycznej publikacji posta o godzinie 8. Robiłem to pierwszy raz i nie pykło. Nie wiem czemu.
Przy okazji konferencji, widok z okna nowoczesnego budynku. Chcę taki stół. Może być i do BA i do czegoś Post Apo. A w sumie i do jakiejś zapyziałej dzielni w Infinity by się nadało. O gracz osadzonych w czasach współczesnych nie wspominając.


Przy okazji, co prawda znalazło się to już na Facebooku, ale w sumie wrzucę i tu, a więc WIP na podstawkach do Infinity od Micro Art Studio i Long Gunners do Warmachine. Trafiły mi się tak zrypane odlewy większości, że nawet się nie starałem za bardzo z oczyszczaniem. 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Team Yankee Soviet T-64

 Hello friends,  some finished T-64 tanks from the Hammerfall Team Yankee Starter Set.Enjoy.  

Infinity Haqqislam Murabid Tuareg

 Hello Friends, please welcome the Murabid Tuareg Sniper ;) 

2nd Life Guards Regiment 1815

 Hello friends,  so I have been painting a small present for a friend that's interested in the Waterloo battle. I got a free sprue of the Household Brigade in one of the Wargames Illustrated magazines and so the decision had been made. After some research around the web for good examples of the uniforms I managed to paint this little diorama.