Przejdź do głównej zawartości

Clan rats

Dzisiaj nie będę za dużo pisał. Chcę, żebyście pooglądali, a ja na koniec napiszę krok po kroku jak je maluję. Przyznam się, że troszkę poczytałem na ten temat zanim zacząłem. Lubię się przygotować, a i malarz artysta ze mnie żaden. Jak mówi kolega, talentu do tego nie mam, ale się uczę i z doświadczeniem mam nadzieję, że będzie co raz to lepiej. Oczywiście komentarze mile widziane, a teraz zapraszam do oglądania i przepraszam z góry za jakość zdjęć. Niestety, oświetlenie pozostawia wiele do życzenia.







Pomalowałem szczura w następujący sposób:
  1. Podkład Abaddon Black (podaję nazwy farbek wg nowej nomenklatury. Konwersja tutaj.
  2. Skóra. Maluję Cadian Fleshtone po czym robię washa z reikland fleshshade, a następnie kolejna warstwa Cadian Fleshtone.
  3. Futro. Tutaj troszkę zgapiłem od Pana Oliviera Bayleya z blogu The Chattering Horde Nakładam więc Mournfang Brown. Wash Agrax Earthshade, po którym robię drybrush 50/50 mournfang brown/white scar.
  4. Bandaże. Rakrath Flesh i wash Agrax Earthshade
  5. Ząbki i paznokietki u łap. Bleached bone, chociaż warto spróbować i Rakrath Flesh.
  6. Elementy skórzane: Balor Brown i wash Agrax Earthshade
  7. Oczy: 50/50 Wazzdaka Red i Flash Gitz Yellow
  8. Tkanina: tutaj podam dwa różne kolory jakie wykorzystuję, gdyż jak może niebawem uda się pokazać maluję Clanraty na dwa kolory. Materiał powyżej pasa na odcienie czerwieni (w tym przypadku akurat nie ma), a poniżej pasa widoczne zielenie.  Zielenie: Castellan Green, wash Athonian Camoshade, potem Loren Forest i Straken Green, drybrush Underhive Ash. Czerwienie: Scab Red, wash Carroburg Crimson, Wazzdaka Red i na koniec Squig Orange, drybrush Kindleflame.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Team Yankee Soviet T-64

 Hello friends,  some finished T-64 tanks from the Hammerfall Team Yankee Starter Set.Enjoy.  

2nd Life Guards Regiment 1815

 Hello friends,  so I have been painting a small present for a friend that's interested in the Waterloo battle. I got a free sprue of the Household Brigade in one of the Wargames Illustrated magazines and so the decision had been made. After some research around the web for good examples of the uniforms I managed to paint this little diorama.

Infinity Haqqislam Murabid Tuareg

 Hello Friends, please welcome the Murabid Tuareg Sniper ;)