Przejdź do głównej zawartości

Merry Christmas/Wesołych Świąt

Hello,
so once again we meet this special time of year which is Christmas. I am not going to write much about it. I just want to wish you a Merry Christmas and Happy New Year.
Cześć,
kolejny rok kolejne Święta. Nie będę się rozpisywał. Po prostu Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!
Miałem zrobić jakieś małe podsumowanie mijającego roku. Cóż, chyba nie jestem w tym najlepszy, ale spróbuję. Malowania jakoś strasznie nie przybyło. Liczba postów nawet mniejsza, ale wydaje mi się jak przeglądam wszystko do tyłu, że poprawiła się jakość. Nigdy nie byłem dobry w malowaniu, ale mnie to odpręża. Czasem uda mi się namalować coś lepiej niż zwykle. Jest jednak progres i to mnie cieszy. Dużą inspiracją były prace Michała z DwarfCrypt za co wielkie dzięki. Plany na najbliższy rok to skończenie Cygnarków do Warmachine. Planuję również maznąć Mroczne Anioły z DV i pomalować starter do BOLT Action. Po drodze pewnie jeszcze coś się trafi :-) Materiał na najbliższy czas to Albert Malich z DiscWorld Miniatures wydany przez świetną polską stajnię MicroArt Studio. Bo tak.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Team Yankee Soviet T-64

 Hello friends,  some finished T-64 tanks from the Hammerfall Team Yankee Starter Set.Enjoy.  

Infinity Haqqislam Murabid Tuareg

 Hello Friends, please welcome the Murabid Tuareg Sniper ;) 

2nd Life Guards Regiment 1815

 Hello friends,  so I have been painting a small present for a friend that's interested in the Waterloo battle. I got a free sprue of the Household Brigade in one of the Wargames Illustrated magazines and so the decision had been made. After some research around the web for good examples of the uniforms I managed to paint this little diorama.