Hello all,
today I want to show you some rough terrain that I have made for Warmachine/Hordes games. I followed the tutorial from the No Quarter #67 but of course modified it a bit. It was my first attempt at this kind of stuff and I am fairly happy with how it came out. The tree stump is a pumpkin stem and all is placed on an mdf base. Enjoy and as always feel free to comment :)
Cześć i czołem,
kontynuując moją podróż w świat Żelaznych Królestw przygotowałem tzw. trudny teren pod Warmachine/Hordes. Jego inspiracją był tutorial w No Quarter #67, o którym pisałem jakis czas temu. Troszkę go zmodyfikowałem, nie dałem czegoś, zastosowałem coś innego itp. itd. Tak czy siak jest to mój pierwszy tego typu "produkt", z którego nie powiem jestem nawet zadowolony. Pniak to dzyndzelek od dyni (nie wiem czy można nazwać to pozostałością łodygi/trzonu??). Wszystko na wyciętej laserowo MDF.
Zanim jednak go zobaczycie, przybliżę ideę działania rough terrain w Warmachine/Hordes w ramach cyklu Warmachine z punktu widzenia nooba. No dobra, zaliczyć do tego typu terenu można las, gęste zarośla, obszary kamieniste, płytką wodę itp. Ogólnie jest to teren, przez który można śmiało przechodzić, ale z prędkością obniżoną o połowę, chyba że nasza nazwijmy to umownie jednostka posiada zdolność pathfinder, dzięki której ignoruje to ograniczenie. Przy wodzie jest to zdolność amphibious, która dodatkowo daje concealment, czyli +2 do obrony przy ataku strzeleckim lub magicznym zakładając, że jednostka ta jest hmm całą podstawką w wodzie. Podobnie działa np. las czy np. gruzowisko. No chyba, że model ma huge base, czyli 120mm podstawkę.
Tak czy siak, armia, którą obecnie dysponuję, (coś tam się maluje, a jak czytelnicy wiedzą nie gram niepomalowanymi figurkami) nie posiada takowej zdolności w ogóle, przez co rough terrain może stanowić dla niej problem i to duży, bo można stracić turę, albo dwie przebijając się przez krzaczory i kamienie zamiast walczyć. Jest to coś co muszę w jakiś sposób poprawić. A oto i teren:
Komentarze
Prześlij komentarz