Przejdź do głównej zawartości

Plague Monks

Stało się. Pomalowałem w rekordowym jak na siebie tempie pięc Plague Monków, o których pisałem kilka dni wcześniej. Muszę przyznać, że mnisi sprawili mi więcej radochy niż clan raty, ale to wiąże się zapewne z ilością detali i ciekawszym wyglądem tych figurek. Co do samych kolorów to poszedłem w klasykę i pomalowałem figurki w odcieniach zieleni. Nie jestem do końca zadowolony z wyglądu spaczenia, ale nie od razu Rzym zbudowano i jak wiadomo każdy się uczy.
Kiedyś wyjdzie tak jakbym chciał. Póki co, prezentuję Wam zdjęcia ilustrujące wygląd szczurów w różnych fazach malowania, a na końcu znajdziecie opis użytych farb. Ja sam natomiast zabieram się za malowanie kolejnych monków. 15 to go.


Przed washem

Washed Monks

Finałowa Piątka i Pan Rączka








 
 Ok, więc tak to wygląda. Kilka uwag, które mam do siebie dotyczy przede wszystkim tego co zawsze, a mianowicie dokładniejszego czyszczenia pozostałości po procesie tworzenia figurki. Tych małych i irytujących linii zgrzewu plastiku, które ja zazwyczaj zauważam pomimo wcześniejszego czyszczenia dopiero po fakcie, czyli w trakcie malowania, a wtedy jestem już za bardzo leniwy, żeby się w to bawić. Po drugie, muszę zakupić jakieś urozmaicenie do podstawek w formie kamyczków, czy czegoś takiego, żeby nie było zbyt monotonnie. Reszta uwag do siebie to więcej malować, żeby mam nadzieję lepiej malować. Mam nadzieję, że się Wam podobają, zapraszam do komentowania. A jak je pomalowałem? A właśnie tak:
  1. Podkład Abaddon Black
  2. Skóra. Maluję Cadian Fleshtone po czym robię washa z Reikland Fleshshade, a następnie kolejna warstwa Cadian Fleshtone dla podkreślenia wypukłości.
  3. Futro. Nakładam  Mournfang Brown. Wash Agrax Earthshade.
  4. Bandaże. Rakrath Flesh i wash Agrax Earthshade
  5. Ząbki i paznokietki u łap.  Rakrath Flesh i wash Agrax Earthshade.
  6. Parchment Bleached Bone washed Reikland Fleshshade.
  7. Oczy: 50/50 Wazzdaka Red i Flash Gitz Yellow
  8. Tkanina: Castellan Green, wash Athonian Camoshade, potem Loren Forest i podkreślenie wypukłości oraz obwolut kołnierzy, częściowo spodów tunik Straken Green.
  9.  Metale: Boltgun Metal, wash Nuln Oil, podkreślenia Ironbreaker. Łańcuchy natomiast zostały jeszcze Ironbreakerem zdrybrushowane.(Nowomowa)
  10. Wystające kości/rogi: Bleached Bone, wash Reikland Fleshshade, i delikatne podkreślenie przy spodach Skull White.
  11. Brąz metal: Screaming Bell, wash Agrax Earthshade, następnie Hashnut Copper dla podkreślenia wypukłości i potem jeszcze cieniutko Gehennas Gold.
 AKTUALIZACJA: więcej zdjeć mnichów dostępnych jest tutaj.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Team Yankee Soviet T-64

 Hello friends,  some finished T-64 tanks from the Hammerfall Team Yankee Starter Set.Enjoy.  

Infinity Haqqislam Murabid Tuareg

 Hello Friends, please welcome the Murabid Tuareg Sniper ;) 

2nd Life Guards Regiment 1815

 Hello friends,  so I have been painting a small present for a friend that's interested in the Waterloo battle. I got a free sprue of the Household Brigade in one of the Wargames Illustrated magazines and so the decision had been made. After some research around the web for good examples of the uniforms I managed to paint this little diorama.