Cześć i czołem,
dzisiaj leci do Was zawartość najnowszego numeru No Quarter #70. Numer poświęcony głównie grze Grind, do której zasady znajdziecie w środku, a poza tym jak zawsze dużo fluffu i zdjęć figurek. Zapraszam do lektury.
Na początek dostajemy kilka stron nowości od Privateer Press i wstępniak, a także kolumnę Community Spotlight, w tym numerze poświęcona ona jest ręcznie wykonanym kartom do tarota inspirowanym Żelaznymi Królestwami. Ten miły akcent i przechodzimy do gwoździa numeru.
- Grind powraca. Jakieś ładne kilka lat temu kiedy osobiście nie wiedziałem o istnieniu Privateer Press, wydali oni coś ala Blood Bowl aka Guild Ball, ale w świecie Iron Kingdoms i nazwali to właśnie Grind. Wraz z kolejną edycją BB i nowym sezonem GB, Will doszedł chyba do wniosku, że i tego kotleta trzeba odświeżyć, Mamy numer w znacznej mierze poświęcony tej "figurkowej grze sportowej" w której rywalizują ze sobą drużyny złożone z warjacków i warbeasts. Na 47 stronach dotyczących Grind'a znajdziemy
Na początek dostajemy kilka stron nowości od Privateer Press i wstępniak, a także kolumnę Community Spotlight, w tym numerze poświęcona ona jest ręcznie wykonanym kartom do tarota inspirowanym Żelaznymi Królestwami. Ten miły akcent i przechodzimy do gwoździa numeru.
- Grind powraca. Jakieś ładne kilka lat temu kiedy osobiście nie wiedziałem o istnieniu Privateer Press, wydali oni coś ala Blood Bowl aka Guild Ball, ale w świecie Iron Kingdoms i nazwali to właśnie Grind. Wraz z kolejną edycją BB i nowym sezonem GB, Will doszedł chyba do wniosku, że i tego kotleta trzeba odświeżyć, Mamy numer w znacznej mierze poświęcony tej "figurkowej grze sportowej" w której rywalizują ze sobą drużyny złożone z warjacków i warbeasts. Na 47 stronach dotyczących Grind'a znajdziemy
- zasady gry, w tym rozgrywki ligowej
- setupy boisk wraz z ich zasadami, a do tego wzorniki terenu, które można śmiało kopiować
- galerie drużyn oraz formularze do gry ligowej
- sekcja modeling & painting, w której zaprezentowano jak pomalować teren do Grind'a i jak go samemu stworzyć
- na zakończenie dostajemy battle report, w którym zmierzyły się ze sobą drużyny Fightin' Ferox i Steel Reign
- ufff koniec z Grind, bynajmniej w Szczecinie i tak nikt w to nie zagra, a sądząc po wzięciu jakie miała wydana kilka lat temu osobna, pudełkowa edycja tej gry, chyba nie tylko tutaj będzie cieszyć się nikłym powodzeniem, ale to już moje osobiste zdanie. Ok, let's move on
- Theme Force do Mercenaries o pięknej nazwie Hammer Strike oraz proponowaną taktykę jego użycia
- wywiad z Kat Martin, czyli Panią, która ostatnio zgarnęła złoto w Gen Con Formula P3 Grandmaster Painting Competition. Wywiad oczywiście okraszony zdjęciami figurek w jej wykonaniu
- opowiadanko A Bridge Too Far (dzwoni w którymś kościele O jeden most za daleko? ;-)) z udziałem Troli
-kontynuując serię artykułów o rozpiskach turniejowych dostajemy tym razem listy uszyte pod frakcję, którą wszyscy kochają i nikt nie ma na jej temat złego słowa do powiedzenia, czyli Cygnar. I znowu mamy 3 przykładowe listy oparte o attrition, assassination i control
- fluff otwiera artykuł o laseczce z Circle of Orboros Tanith Feral Song.
- następnie opisane zostały profile trójki lordów generałów wspaniałej frakcji jaką jest Cygnar, a mianowicie chodzi o Lorda Generała Olana Duggana, Evelyn Turpin oraz Vincenta Gollana
- część dla klimaciarzy zamyka kolejna odsłona Iron Kingdoms Uncharted czyli porty, morza i piraci Żelaznych Królestw. Tym razem mowa o królestwie Ord.
- Na zakończenie rozstrzygnięcie konkursu malarskiego i ogłoszenie nowego, a to wszystko na 112 stronach.
Images
originating from the No Quarter Magazine are © 2001—2016 Privateer
Press, Inc. All Rights Reserved. No Quarter Magazine and their logos are
trademarks of Privateer Press, Inc. Images and trademarks used without
permission. This website is unofficial and is not endorsed by Privateer
Press
Komentarze
Prześlij komentarz