Przejdź do głównej zawartości

Podsumowanie miesiąca luty 2017 / Summary February 2017

Hello Friends,
it's time for another summary of the month. It's been busy that's for sure. I have managed to publish 12 posts including this one. Of course the WM&H weeklies are partially responsible for this number. Apart from the one Spellcrow orc, the rest of miniatures came form Privateer Press. What si more, I have written a small article on being addicted to one game and reviewed No Quarter issue #70. The sad part is I did not have time to work on the goblin & orc wagon for WarheimFS. Maybe this month. Anyway, here is the summary post by post.

Cześć i czołem, 
czas na kolejne podsumowanie miesiąca, który tym razem był i pracowity i owocny zarazem bo udało mi się opublikować łącznie 12 postów wliczając to podsumowanie. Oczywiście za taki stan rzeczy częściowo odpowiadają tygodniowe podsumowania WM&H. Poza jednym orkiem od Spellcrow reszta maziajów pochodzi od Privateer Press. Udało się też napisać jeden krótki anglojęzyczny artykuł o uzależnieniu od jednej gry i zrecenzować No Quartera numer #70. Z rzeczy mniej pocieszających jest to, że nie znalazłem czasu na dalsze prace nad powozem orków i goblinów do Warheim, ale po cudzie jaki powtaje, gdzieś tam u kogoś na Fejsie to w sumie chyba odechciało mi się nad nim dalszych prac. No nic, może jednak się zmuszę w marcu. Podsumowanie czas zacząć.







Miniature of the week Galleon by Olaf Miniatures

 





Miniature of the week Blightbringer by Brian Cherrington



Miniatures of the week Trollbloods by Da Red Brush





 





 




Miniature of the week Lylyth3 by Brian Cherrington



As always thanks for visitin and commentin on malefigurkowo.blogspot.com
Jak zawsze duże dziękuję za odwiedzanie i komentowanie na malefigurkowo.blogspot.com

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Warmachine Cygnar Thorn UPDATED PICS

Hello all, today I would like to present you my newest addition to my Cygnar army, a light warjack called Thorn. He is a character warjack bonded with Victoria Haley which means that if he is a part of her battlegroup he gains some bonuses. In this case it means it can channel spells even if he is in melee combat. What is more, he is a great jack because of his set defense ability meaning that he gains a defense bonus while being charged and he has a defense bonus because of his shield. He can also disrupt jacks with is spear and does some cortex dmg while hitting with his shield. Plus if you channel a spell through him he can advance and he can do the same thing if an enemy attack misses him. What could you ask more?
Cześć i czołem, dzisiaj mój najnowszy dodatek do Cygnaru. Thorn, czyli Cierń, lekki charakterny jack, który związany jest więzią z Victorią Haley co oznacza mniej więcej tyle, że jak jest w jej battlegroupie to może być przekaźnikiem czarów nawet, gdy jest związany walk…

Między Młotem a Kowadłem :)

Dzień dobry!

Szanowne państwo-draństwo pozwoli, że w imieniu swoim, czyli QC, oraz Maniexa przedstawię wam kolejny wywiad przeprowadzony w ramach cyklu Między Młotem, a Kowadłem!

Listę opublikowanych do tej pory wywiadów znajdziecie TUTAJ.

Założeniem serii jest przeprowadzenie wywiadów z blogerami skupionymi wokół założonego przez FireAnta serwisu Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

Bohaterem kolejnego odcinka jest Piotr, który od grudnia 2013 roku prowadzi blog Małe Figurkowo.


Kwestionariusz osobowy......osoby rozpytywanej.
Wywiad zaczniemy od szybkiego kwestionariusza osobowego:




Nim przejdziemy do wywiadu drodzy czytelnicy zechcą włączyć sobie wybrany przez Piotra teledysk:

Wywiad......czyli między młotem a kowadłem.
Czy pamiętasz swoje pierwsze spotkanie z grami bitewnymi? Jak zaczęła się Twoja przygoda z figurkami? W którym to było roku?
Piotr: Moje pierwsze spotkanie z figurkami to był rok... nie pamiętam. Naprawdę. Pamiętam za to, że byłem chodziłem jeszcze do podstawówki i któregoś brz…

Warmachine Reinholdt, Gobber Speculator

Hello all,
so while working through some Menites I took a small break and painted this little gobber fellow named Reinholdt. He is a Mercenary character solo that I plan to use with my Cygnar army, hence the blue waistcoat. Enjoy and as usual if you like what you see come and visit malefigurkowo.blogspot.com

Cześć i czołem,
malując menociarzy znalazłem chwilę na pomalowanie tego sympatycznego gobberskiego koleżki o imieniu Reinholdt, który jest najemnym solosem. Planuję go wykorzystać w swoim Cygnarze stąd niebieska kamizelka. :)